Cloud Document Management Systeem voor Accountancy | ATLAS Online

Accountancy

Home » Branches » Accountancy

ATLAS Online voor accountantskantoren

De veranderingen in de accountancy zijn groot en kantoren moeten de flexibiliteit hebben zich aan te passen aan de omstandigheden. Dit geldt zeker voor de wijze waarop de document gerelateerde processen ondersteund worden. Steeds meer kantoren zijn omgeschakeld naar of schakelen om naar het digitaal verwerken van documenten. Wij bieden met het documentsysteem de optimale ondersteuning en integratie mogelijkheden.

Documenten opslaan in dossiers op basis van kenmerken

Alle documenten worden opgeslagen in het DMS op basis van kenmerken van de documenten. Deze kenmerken kunnen vooraf worden ingesteld zodat de juiste documenten in de juiste dossiers worden opgeslagen. Documenten kunnen ook op basis van tekst herkenning, middels drag & drop in een dossier of middels integratie met andere applicaties direct worden opgeslagen in het DMS. Met minimale inspanning zijn al uw documenten op de juiste plek beschikbaar.

Toegangsrechten voor documenten instellen

De toegang tot documenten met verschillende typen rechten is in uw branche van groot belang. Ons document management systeem ondersteunt eenvoudige tot zeer complexe structuren van autorisatie zonder dat hiervoor maatwerk noodzakelijk is. Lees- en bewerkrechten worden vooraf ingericht en afgestemd op uw bedrijfssituatie.

Integratie met systemen en portalen

Ons document management systeem is eenvoudig met moderne technieken te integreren met uw applicaties.  De flexibiliteit  van integratie mogelijkheden geeft u de garantie dat onze oplossing het centrale document management systeem is en kan blijven ongeacht uw applicatie keuzes van de toekomst.

Wij hebben reeds diverse standaard koppelingen beschikbaar met o.a.:

  • Pinkweb portals
  • Basecone
  • Dapas software
  • Xential
  • Validsign
  • PKI Signing
  • AFAS Online
  • Simplicate
  • Caseware