Cloud Document Managment voor Advocatuur | ATLAS Online

Advocatuur

Home » Branches » Advocatuur

ATLAS Online voor advocatenkantoren

Steeds meer advocatenkantoren nemen de stap naar het invoeren van volledig digitale dossiers. Alle documenten rondom een akte, zaak of dossier bestaande uit correspondentie, e-mails, Word documenten, Excelbestanden worden opgeslagen en beheerd in een digitaal dossier in een document management systeem.

Digitale dossiers altijd en overal beschikbaar

Met een document management systeem, afgestemd op uw bedrijfssituatie zijn alle documenten altijd en overal beschikbaar in de vorm van digitale dossiers. Het zoeken naar dossiers in stoffige archieven is verleden tijd. Alle relevante documenten worden in het document management systeem aan een dossier toegevoegd en volgens vooraf ingestelde gebruikersrechten verdeelt, beheert, bewerkt of geraadpleegd.

Toegangsrechten per zaak instellen

De toegangs- en bewerkingsrechten van medewerkers kunnen op zaakniveau worden ingesteld. Dit kan vanuit onze oplossingen worden geregeld maar kan ook vanuit een bestaand casemanagementsysteem worden overgenomen.

Integraties met uw bedrijfsspecifieke applicaties

ATLAS Online is eenvoudig te koppelen aan uw bedrijfsspecifieke en bedrijf kritische applicaties. Dit zorgt ervoor dat u vanuit meerdere systemen het gewenste document kunt raadplegen of bewerken en er maar 1 correcte laatste versie is.

Wij hebben reeds diverse standaard koppelingen beschikbaar met o.a.:

  • CaseWare
  • Xential
  • Validsign
  • In eerste aanleg
  • Simplicate