Cloud Document Management Systeem voor uw Branche | ATLAS online

Uw branche

Home » Branches » Uw branche

ATLAS Online voor uw branche

De inzet van document management software is de oplossing om al uw bedrijfsdocumenten eenduidig op te slaan en te beheren. Alle mogelijke documenten uit MS Word, Excel, PDF, E-mails, tekeningen, afbeeldingen, multimedia etc. worden in een document management systeem (DMS) opgeslagen en beheerd. Een eenduidige structuur maakt eenvoudig opbouwen van dossiers gemakkelijk.

Door meta-data aan een document te koppelen wordt deze gelinkt met andere documenten en dossiers. Hierdoor kunnen documenten in de structuur en context getoond van de afdeling waar ze bij horen.
Medewerkers profiteren van een DMS door sneller te kunnen werken, documenten zijn makkelijk terug te vinden (door uitgebreide full text zoekfunctionaliteit) en worden altijd op de juiste plek opgeslagen. 

Direct aan de slag

ATLAS Online biedt voor elke branche een passende oplossing. Zo kan ons DMS eenvoudig worden gekoppeld aan uw bedrijfsspecifieke en kritische applicaties en leveren wij u een basis inrichting waarmee u direct van start kan.

Wilt u echt een vliegende start maken? Wij bieden u een on-boarding pakket van 2 dagen waarin wij u en uw medewerkers wegwijs maken binnen ATLAS Online, tips en tools aandragen voor een efficiënt document beheer en u ondersteunen bij de inrichting van de specifieke gebruikersrechten.

Door te kiezen voor ATLAS Online profiteert u van de volgende voordelen:

  • Sneller vinden van documenten
  • Dossiervorming
  • Eenvoudiger samenwerken aan documenten
  • Full text search
  • Automatisch versiebeheer
  • Schaalbaar over afdelingen, teams of vestigingen
  • Eenduidige opslagstructuur
  • AVG Proof
  • Overal en altijd toegang
  • Grip op lees- en bewerkrechten
  • Automatische archivering
  • Uw documenten veilig opgeslagen