Bekijk de vele mogelijkheden binnen ons DMS | ATLAS Online

Features

Home » Features

Beheer uw eigen omgeving

Binnen het ATLAS Online DMS  zijn vele mogelijkheden. Hieronder worden alle mogelijkheden toegelicht.

Selectielijsten

Selectielijsten zijn vooraf gedefinieerde lijsten op gebied van klanten, leveranciers en producten etc.

Deze lijsten worden gekoppeld aan uw dossiers en hier kan vervolgens op gefilterd worden.

Kenmerken

Kenmerken voegt u toe om ervoor te zorgen dat documenten worden gearchiveerd met beschrijvende karakteristieke gegevens (meta-data) waardoor ze makkelijk en snel terug te vinden zijn.

Bijvoorbeeld: onderwerp, datum, ontvanger, documentnaam etc.

Labels

Doormiddel van het creëren van verschillende labelnamen kunt u later bij het aanmaken van een document één of meerdere van deze labels hieraan koppelen.

Bijvoorbeeld een brief krijgt het label: ‘correspondentie’ maar ook het label ‘klantdocument’.

Zo kunt u een groep documenten in ATLAS Online filteren op label waarna u een selectie van enkel deze type documenten terugziet.

Gebruikers

Hier wordt de dossierstructuur aangemaakt met mappen met daarbij behorende submappen.

Deze indeling bepaalt u geheel zelf en wordt meestal overgenomen vanuit de reeds aanwezige dossierstructuur binnen het bedrijf.

Dossiers

Hier wordt de dossierstructuur aangemaakt met mappen met daaronder eventueel submappen.

Deze indeling bepaalt u geheel zelf en wordt meestal overgenomen vanuit de reeds aanwezige dossierstructuur binnen het bedrijf.

Meer zien van ATLAS Online?

Bekijk ons stappenplan: